Bestellen, bezorgen & retourneren

 

Bestellen

De producten die u wilt bestellen verzamelt u in de online winkelmand. In de winkelmand worden de producten bewaard zodat u online verder kunt gaan met bestellen. Bent u klaar met het bestellen van uw producten dan kunt u in de winkelmand de producten daadwerkelijk kopen en afrekenen.
We leggen u hieronder uit hoe dat stap voor stap werkt.
 
Stap 1: De winkelmand vullen
Kies bovenin de groene balk een categorie waarvan u producten wilt bestellen.
Als u bij de categorie bent kunt u op een bepaald product klikken om meer informatie over een dit product te vinden.
 
Wilt u het product bestellen dan klikt u aan de linkerkant op de groene button ’In winkelmand’. Zo komt het product in uw winkelmand terecht. Boven deze button kunt u ook aangeven hoeveel stuks u van het product wilt bestellen door op het plusje of minnetje te klikken.
Bent u klaar met online bestellen? Dan klikt u links bovenin op het icoon van de winkelmand, zo gaat u naar al uw producten in de winkelmand toe.
 
Stap 2: Uw winkelmand
In de winkelmand ziet u een overzicht van de artikelen die u in uw winkelmand heeft geplaatst. Hier kunt u producten uit de winkelmand verwijderen of het aantal wijzigen. Bent u vergeten producten in de winkelmand te plaatsen? Dan kunt u rechts bovenin op het logo van PharmaXpert klikken om verder te winkelen.
Onderaan uw bestelling ziet u het te betalen bedrag. Klopt u bestelling en staan alle producten in uw winkelmand? Klik dan op de groene button ‘Bestellen’. Op de volgende pagina vult u uw gegevens in, door een nieuwe account aan te maken of in te loggen met uw bestaande account.
 
Stap 3: Gegevens invullen
Op deze pagina moet u een aantal gegevens invullen.
Uw medische gegevens hebben we nodig als u een geneesmiddel bestelt. Wij kunnen dan nakijken of u dit geneesmiddel mag gebruiken in combinatie met andere medicijnen die u gebruikt. Klik vervolgens op ‘Ga naar volgende stap’.
Hier vult u de rest van uw gegevens in en maakt u een wachtwoord aan voor uw account.
 
Stap 4: Afleveradres
U kunt kiezen of uw bestelling bezorgd wordt op uw eigen adres of op een ander adres. Kiest u voor een andere afleveradres dan dient u nog het adres invullen van het afleveradres. U kunt ook kiezen voor aflevering in een Kruidvat filiaal, maak hiervoor een keuze uit de filiaallijst op het bestelscherm. U kunt uw bestelling ophalen in de apotheek door de deze aan te duiden als uw afhaalpunt
Adres : Prinses Clementinalaan 16 – 9000 Gent
 
Stap 5: Betalen
Uw bestelling is nu bijna geplaatst. Wilt u de bestelling plaatsen dan dient u akkoord te gaan met de algemene verkoopvoorwaarden. Dit doet u door een vinkje te plaatsen in het vierkantje.
Daarna klikt u op de groene button ‘Bestelling plaatsen’. Nu komt u terecht in het betaalgedeelte van Mollie. Hier kunt u met bancontact betalen.
 
Stap 6: Bevestiging
Na het afronden van uw bestelling krijgt u een bevestigingsmail als de bestelling bij ons binnen is gekomen.
Onze apotheker gaat nu aan de slag met uw bestelling, mocht de apotheker vragen hebben over uw bestelling dan zal er contact met u worden opgenomen.
Zodra we de producten verstuurd hebben naar uw bezorgadres, ontvangt u van ons nog een e-mail.
 

Bezorgen

Uw bestelling wordt door B post bezorgd op uw gekozen afleveradres
 
Verzend kosten
Uw online bestelling wordt gratis thuisbezorgd vanaf 50 euro. Voor bestellingen onder de 50 euro betaalt u 2.99 verzendkosten.
Voor levering in een Kruidvat winkel worden geen verzendkosten aangerekend.
 

Retourneren

U kunt uw bestelling niet retourneren naar een Kruidvat filiaal. Alle bestellingen , met uitzondering van geneesmiddelen en medische hulpmiddelen, kunnen worden geretourneerd naar het adres van PharmaXpert. Vul hiervoor het retourformulier in. Let er tevens op dat u de artikelen in de originele verpakking retourneert en de pakbon toevoegt. We verzoeken u ook om het pakket in een doos te retourneren naar PharmaXpert.
Na ontvangst van uw bestelling heeft u 14 dagen bedenktijd. In deze periode kunt u uw bestelling herroepen via een mail aan de klantendienst  Na herroeping hebt u 14 dagen de tijd om uw artikelen terug te sturen via het Retour formulier.
Open het retour formulier

Uitzonderingen op retourrecht:
- Geneesmiddelen en medische hulpmiddelen voor menselijk gebruik kunnen niet teruggenomen worden.
- Artikelen die omwille van de hygiëne niet geruild kunnen worden en waarvan de verpakking is geopend zoals tandenborstels, scheer-, of epileerapparaten.
- Verbruiksartikelen zoals voeding en cosmetica, waarvan de verpakking is geopend, kunnen niet worden teruggenomen. - Ingewisselde of ingevulde vouchers en tegoedbonnen kunnen ook niet worden teruggenomen.
 
Neem zeker contact op met ons bij vragen of twijfels over de mogelijkheid van terugzenden.
 
Hoe?
Als u de goederen terugstuurt, moet dit samen met alle geleverde toebehoren. De kosten van het terugzenden van de goederen zijn voor uw eigen rekening.
Zodra wij de goederen hebben teruggekregen zorgen we voor een snelle terugbetaling.
Open het retour formulier